Maestrul Gheorghe Zamfir și Anda Dimitriu i-au adus lacrimi în ochi lui Marius Moga la Vocea României / VIDEO



Maestrul Gheorghe Zamfir si Anda Dimitriu i-au adus lacrimi in ochi lui Marius Moga.Un moment exceptional, rasplatit cu ropote de aplauze>>> http://goo.gl/PeuW7s
Posted by AcasaTV on Saturday, December 20, 2014

Alături de maestru Gheorghe Zamfir, Anda Dimitriu a oferit unul dintre cele mai bune momente din sezonul 2014 al Vocei României, cu interpretarea piesei „Lie, ciocârlie“. Marius Moga n-a mai rezistat și a izbucnit în lacrimi, iar Gheorghe Zamfir a spus la final : „Ea are voce, talent, are splendoarea vocii româneşti, ea este de fapt Vocea României.“


Comments

  1. Am o mulțime de bucurie și entuziasm în mine, sunt torpey clare, am fost fericit cu căsătoria mea, până când soțul meu nu a început să asculte bârfele despre faptul că nu sunt fidelă jurămintelor noastre conjugale, am încercat să-l fac să înțeleagă că sunt minte, dar a pierdut dragostea, încrederea și încrederea în noi. Așa că am devenit cupluri copleșitoare și apoi am cerut divorțul, mai târziu, ne-am separat. la ani de la divorț, am încercat să duc o viață normală fără el, dar nu am putut, așa că am început o căutare despre cum să-l recuperez pe fostul meu soț, apoi am fost menționat, BaBa ogbogo un om mare și extrem de spiritual care a aruncat un iubirea vrajă asupra mea și a făcut ca EX-ul meu să revină la mine. Sunt copleșit, așa că renunț la contactul său aici pentru cei care au probleme de relație și căsătorie, astfel încât să poată ajuta cu lucrări extraordinare. E-mail: greatbabaogbogotemple@gmail.com. Sau numărul său de whatsapp ... + 234902018697 Luați legătura cu el, vedeți cât de mare și puternic este. De asemenea, ajută în aceste chestiuni ...

    (1) Opriți divorțul.
    (2) Încetează sterilitatea.
    (3) Mult succes noroc.
    (4) Vrajă de căsătorie.
    (5) Scăpați de problemele spirituale.

    ReplyDelete

Post a Comment