Un tată din India planifică să-și vândă propriul rinichi pentru a-și salva copiii de la moarte...


Un tată sărac a dezvăluit că intenționează să-și vândă propriul rinichi pentru a finanța un tratament de salvare pentru cei trei copii ai săi care suferă de obezitate orbidă.

Surorile Yogita Rameshbhai Nandwana, Anisha și fratele lor Harsh, în vârstă de cinci, trei și respectiv 18 luni, se numără printre cei mai grei copii din lume.
Cântărind 34 kg, 48 kg și respectiv 15 kg, alimentele pe care le consumă într-o săptămână sunt suficiente pentru a hrăni două familii într-o lună.
Acum, tatăl lor Rameshbhai Nandwana, în vârstă de 34 de ani, din Gurjarat, India, planifică să-și vândă rinichiul pentru a câștiga banii necesari unui tratament asigurat de către specialiști de top.
El a spus: "Dacă copiii mei vor continua să crească în aclași ritm vor avea probleme majore de sănătate. Suntem îngroziți că ei vor muri. "


Yogita și Anisha mănâncă 18 chapatis (soi de pâine tradițională indiană), 1.5 kg de orez, două castroane de bulion, șase pachete de chipsuri, cinci pachete de biscuiți, 12 banane și un litru de lapte pe zi.
Și foamea lor extremă înseamnă că mama lor Pragna Ben, în vârstă de 30 de ani, își petrece cea mai mare parte din ziua ei pregătindu-le mesele lor.
Ea a spus: "Ziua mea începe gătindu-le 30 de chapatis și 1 kg de legume curry dimineața. După care eu revin din nou în bucătărie pentru a le prepara mai multe alimente".

"Foamea lor nu se oprește niciodată. Ei cer mâncare tot timpul, plâng și țipă dacă nu sunt hrăniți. Eu sunt mereu la bucătărie pentru a le găti. "
Cei doi mai au o fiică, Bhavika, de 6 ani, care cântărește 16 kg, și nu pot înțelege de ce ceilalți trei copii sunt atât de mari.
D-l Nandwana a spus: "Când sa născut Yogita ea era extrem de slabă și cântărea doar 1.5 kg. Am fost îngrijorat pentru sănătatea ei.
"Deci, i-am hrănit foarte mult în timpul primului an de viață pentru a o aduce la o greutate normală, dar deja la prima ei zi de naștere a ajuns să cântărească aproximativ 12 kg.


"Fiica noastră Anisha a adăugat, de asemenea, în greutate, în mod similar și la prima ei zi de naștere eavea deja 15 kg.
Dar am realizat că ei suferă de o tulburare doar atunci când fiul nostru Harsh sa născut, și el la fel a adăugat în greutate foarte repede chiar din primul său an.
"Am început să căutăm ajutor medical și am consultat mulți doctori, dar ei nu făceau decât să ne recomande spitale mai mari pe care nu ni le puteam permite."
D-l Nandwana câștigă doar 50 de Euro pe lună, - dar de obicei are bani destui pentru a cumpăra hrană suficientă ca să le satisfacă apetitul mare al copiilor săi.
El a spus: "Eu am un salariu de muncă de zi cu zi și sunt plătit, de obicei câte 1.5 Euro pe zi, dar sunt zile când nu există nimic de lucru."
"Eu lucrez în câmp, sap fântâni, și face tot felul de muncă dezonorantă pentru a câștiga bani.
"Și sunt mereu îngrijorat despre necesitatea banilor, care sunt atât de importanți pentru a-mi hrăni copiii."
În ciuda venitul său mic, domnul Nandwana cheltuiește aproximativ 150 de Euro pe lună pentru hrana copiilor săi și a spus că "nu-i poate lăsa să moară de foame"


El a adăugat: "Dacă nu voi avea bani suficienți, voi împrumuta de la frații și prietenii mei. Dar  mă voi asigura că îmi voi hrăni copiii mei atunci când vor avea nevoie. "
Tatăl a cheltuit în jur de 750 de Euro pentu vizite la medici și tratamente diverse în ultimii trei ani - fără nici-o îmbunătățire în starea copiilor săi.
El a spus: "Nimeni din familia noastră are un asemenea portret de mare. Doar copiii mei sunt supraponderali. Ca părinți, ne doare foarte mult să-i vedem incapabil să se miște.
"Ei nu pot merge; ei nu pot face nimic de sine stătător. Vânzarea propriului rinichi este o măsură disperată. Dar acum sunt disperat în a obține ajutorul potrivit pentru copiii mei. "
Doamna Ben nu-și poate ridica singură copiii așa că trebuie să se uite cum se rostogolesc în jurul ei atunci când soțul ei este la lucru - sau să folosească un cărucior pentru a-i mișca din loc.
Ea a spus: "Au nevoie de mine pentru a le ajuta să facă baie sau atunci când au nevoie să mearcă la toaletă. Am doar 40 kg, astfel că este imposibil pentru mine pentru a-i ridica și mișca.
"Este o luptă, atunci când soțul meu este la lucru.


"Ei sunt de obicei limitați să stea în același loc pentru întreaga zi și din acest motiv, ei nu pot merge la școală.
"Tot ce fac toată ziua este să mănânce, să se joace și să chicotească unul cu altul.
"Vreau ca fetele mele să obțină o educație și să se joace ca alți copii. Vreau ca ei să aibă o viață. Aceasta nu este o viață. "
Medicii locali cred că copiii lor suferă de sindromul Prader Willi-, dar nu știu cum să-l trateze.
Este o boală genetică rară ce produce diverse simptome, inclusiv foame constantă, tonusul muscular redus, creștere limitată și dificultăți de învățare.
Dr. Akshay Mandavia, un medic pediatru  de la Spitalul de Copii din Mandavia Gujarat, a declarat: "Este o acumulare anormală de grăsime în acești copii.
"Ei nu sunt în stare să respire corect, și au o respirație șuierătoare. Starea lor ar putea fi cauza bolii endocrine sau sindromul Prader-Willi.
"Dar putem constata un tratament imediat doar după un diagnostic corect la unul dintre spitalele noastre de top."

Necătând la acest fapt, o echipă de profesioniști din domeniul sănatății va învăța părinții să gestioneze orice probleme pe care copilul le are, cum ar fi mâncatul în exces.

sursa: DAILYMAIL

Comments